2013年6月2日星期日

Daiso 玩具

剛去100yen 店買吹波水俾Ina 時, 俾我發現Daiso又新出左好正既玩具!!
之前其他媽媽報料, 知道出左電車同新幹線,可放電玩之如仲唔易爛, 外型仲ok

我諗買哂一套應該幾千yen ok 吧? 
新舊電車火車新幹線都有

買左一列JR山手線俾我女, 但睇黎冇咩興趣,其如兩卡都唔知去左邊haha



新出既Hello Kitty 玩具手工算係精細, 
但怕買開後要買一套,
所以留待Ina乖乖當獎勵時才買吧!
另外, 最近1才2才ひよこクラブ出版, 講有關如何夏天戒片,
雖然我女已戒左日片, 但我仲係驚驚,
出外都仲係著住片片,有時都仲會去落片片到,
等我慢慢細讀下再同大家分享v(。・ω・。)

書中還付送沖涼時玩既貼紙呢!

順帶自慢一下:P
呢本係上期, 封面係我女兒呢~keke

沒有留言:

發佈留言