2013年6月3日星期一

戒片分享

Ina 戒片都已有一個月, 暫時出街都會著住片
因為一喊就會控制唔到, 我又好怕好係街濕哂滴哂水唔知點做
所以完全唔著片都係等幾個星期一d 都冇濕我先有信心>.<

其實之前失敗左幾次, 試左第3,4次真係先成功
或者身體機能真係可能未準備好

如何開始呢?(雜誌中重點)
Step 1.
不停同佢講去完次所好舒暢~~
換片時問下佢, 係咪柯左呢?
柯左係咪好舒暢呢~?!
同埋習慣濕左少少都要即換

Step 2
記低大慨幾耐片片濕, 特別起身, 食飯後20分鐘, 外出換衫時都可以留意一下
如果佢唔係唔鍾意, 玩緊時2小時可以check一次
對佢去大去細時間有把握

Step 3
告知你要去次所, 可以帶埋佢去, 示範俾佢睇如何去次所
仲可以話佢知去次所既步驟, 或幫忙沖水
俾佢知道去次所係開心!
同時可以係次所中貼上小朋友鍾意既公仔減低去次所係"罰坐"既感覺
當毎次去完次所, 就獎貼紙

Step 4
當然少不了平時既洗腦, 可以買一d 去次所既書本,DVD
指出其他人都會一樣去次所 
或用公仔角色扮演去次所既情形
 

當然都唔係咁簡單, 我家Ina糖又獎過, 可愛底褲仔又用過都唔成功
真係好有"耐力"先戒到!!
毎次去完或只係話我知要去次所(可能柯唔出), 都要讚, 不停讚, 等佢好開心, 
中途有時掛住玩,睇電視都會唔肯去, 如果我叫佢去唔肯去, 之後頼左,當然會罰!
我會打patpat 同要求要佢自己清理返, 
或者可能我女有少許潔癖,所以都唔太喜歡抹自己既尿尿
當然我不只係屋企會帶佢去次所, 出街都會跟返時間帶佢去
自然出街都會話我知佢要去啦!

至於次所仔方面, 好早我已買定
因為我媽想早d戒片,未到一歲時已買定
當然我係買自己鍾意既次所仔啦:P
如果小朋友簡當然最好, 起碼係自己選擇既唔會唔鍾意!

個時好喜歡Rody,所以一次過買左好多Rody用品^_^


Rody次所仔有4個step

Rody 可能直接坐係上面, 都可以用係一般次板上,仲可以做腳踏,
次板仲有毛巾質料既套, 讓小朋友坐得舒服!
其中比較過Rody 次所仔有樣好, 就係頭係可以拆下, 
咁唔洗整條褲都要除低先坐到上去
加有附手既頭上去, 剛開始小朋友附住會比較安心, 又可防止小朋友逃走:P

2013年限定

毎年Rody都會出不同限定版既次所仔, 唔同色, 我諗我家全粉紅應該再買唔到了....
如果出紫色,我怕我會再換一個新既俾細細呢~~


沒有留言:

發佈留言