2013年6月9日星期日

BB車

男人愛車愛跑車, 女人愛BB車!!
自從Ina 出世後我真係好鍾意睇BB車,
有時係街見到人地推住個BB 隻眼係望住人地部車多過人地個BB,哈哈

見細B媽媽會之前都有人問有關BB 車問題,
咁我就講下選擇一部岩自己既BB車要注意D咩啦

第一部BB車, 我用既係Aprica Laura Cocochi
係Ina 出世前準備好, 選佢既原因係:
因為佢外型靚, 係我鍾意既紫色,
算輕, 可單手收車, 普通電車地鐵電閘都可以過,
初生起就可以坐了, 車背仲有散熱功能,
太陽檔仲可以180度全遮蔽BB,雙向式
http://www.aprica.jp/products/babycar/typea/92861_6

但到7,8個月時我就決定放出, 轉買bugaboo bee plus
因為後來我發覺我真係好需要一個大籃幫我買送
自己又係一個緊張既媽媽, 出街總會帶好多野,
個媽媽袋重到真係同我讀專門時個道具袋有得比!!
日本車比較輕同細, 我女8個月時感覺好迫,
特別訓覺時覺得好辛苦好熱
買得多野時, 掛太多野係車會反車,好危險
前面既附手bb好鍾意將腳放上去, 又或者要爬係前面睇風景
仲會咬到濕哂>.< 5點式安全帶變得冇用, (其實用來掛玩具外真係冇咩用^^;)
有左反而仲防外大個時自己上落bb車, 變左毎次都要抱上落
8個月時既Ina 比一般BB 大隻, 仲唔喜歡扣安全帶>.<


其實第一胎真係唔會識去點選擇一部BB車
因為未清楚自己需要, 同BB 既習慣同Size,真係好易會買錯!
所以我既經驗,都係等BB出世後買會比較好

首先, 要清楚自己既需要同生活環境
如果出入多數自己一個人, 坐巴士, 就比較岩買可單手摺既BB車
坐地鐵多既其實買到一部可過普通閘既就已經OK
因為外國車,雖然大, BB坐得舒服, 但收車好多時都要整個座位拎起
自己一個人去街會唔會買好多野呢?
因為我一個人帶住Ina會買好多野, 買10kg米都係靠BB車
返香港時婆婆大出血, bee plus 變左部貨車!!
幫香港媽媽們代購福袋,掛到咁都唔反車@@

BB 真係大得好快, 我女骨架大,
日本車坐位太細,感覺佢坐得好辛苦,
而bugaboo 避震都非常好,
因為訓得舒服, 所以就算車停左係到, 都可以訓成2個鐘,
一部好車佢訓得舒服, 媽媽shopping , high tea時間都可以長d 啦:P

我係一個手機不離手既媽媽, 哈哈~
有d bb 車係好難單手可以推, 意思係如果唔用兩手推,
車唔可以行一直線. 聽電話, 落雨時都幾唔方便
所以試車時仲要試埋,坐左bb後仲可唔可以單手推一直線呢~~

之前Aprica 雙向既BB車唔洗拎起坐位, 只要較手柄就可以面向BB
但有媽媽就覺得好難推, 最後都係冇用到呢個功能
特別香港大風大塵, 又多唔識既傻人衝埋黎摸BB,
我真係覺得BB 6個月前係好需要向住媽媽坐

又講下點解我轉買bugaboo bee plus
到而加我都仲係好鍾意, 真係比較過好多車, 好適合我係日本用
最緊要佢實淨夠大, BB坐得舒服
佢連我4xkg 既人都可以坐上去!!(推我就冇試過)
購物籃夠大, 一包10kg 既米都放得落, 4罐奶粉冇難道!
車輪平時行路面唔會點feel到,
但我落沙地泥地雪地推一樣冇問題!!(呢個香港可能比較少d:P)
附手掛好多野都唔會易反車, 試過最多後面掛15kg 野, 再推12kg 既Ina都冇問題
可加專用板, 細B出之後Ina 就可以企係後面
背椅可拉高, 小朋友坐到4,5歲都仲可以
太陽擋可換喜歡顔色同配合自己用途!!
車輪, 車架都可以散買另配, 萬一邊到壞左都唔洗成部車換過@@
雖然佢說明話要兩手收車,
但只要先按安全掣後再拉起另一邊摺車掣就可以單手收車
香港日本地鐵一般電閘都可以過
坐位算高, 特別香港天氣熱,太低BB車吸熱, BB好易中暑!
同時BB車坐位高, 拍埋餐桌後唔會太低, BB睇桌底

為準備迎接細細, 已買好初生專用套,
Ina 企既踏板, 太陽擋都轉為可全拉下既UV擋^_^
唯一唔好係我返香港要坐村巴(旅遊巴)
車有d 重, 同大, 經常要摺真係唔多方便
唔能自立, 但可以拍埋牆或打橫放
踏板唔能同時摺起, 向出平訓時, 像根拉力唔夠有時仲會掉返落黎
但整體上好適合我而加環境用!
http://www.bugaboo.com/

雖然Ina 仲要經常住BB車, 希望細B 出世後佢會多行路
但都有想過如果佢要訓覺時, 我都要揹細B 呢...
如果細B 出世再早, 我諗我要買雙人車了
我咁愛BB車, 當然都有留意下孖B車啦
但我未用過, 又唔可以俾咩意見
但作為用者, 如果選擇孖B車, 前後座, 座位可較雙向平訓, 籃夠大會比較好
如果我要買, 一定會選擇Baby jogger  city select
因為佢係可變返單人車^_^ 咁大B 唔再坐車時都唔洗換嗎
http://beeswhobuzz.wordpress.com/2011/07/11/review-baby-jogger-city-select-2011/

下次寫介紹有關BB車周邊用品!



沒有留言:

發佈留言