2013年6月29日星期六

日本大減價

已過12點, 所以應該叫琴日?
星期5 好多地方第1日開始正式減價
今早一起身就先check online shop
,因為o禁o禁o禁, 會俾行去快,哈哈哈~~~
真係好誇, 本來想買既, 幾分鐘後就變左賣哂@@
買左幾多就唔好講, 幫朋友買既都唔少@@

搞左一輪, 家務未做, 個女又冇咩點理,
4點終於check 哂買哂主要online shop既野
一直係到諗出唔出去好呢......
因為其實我今日仲有個目標係去Pandora
都係忍唔住出左去...
先走去Tobu再走去Seibu
途中見到好多香港人, 我諗大家都係為減價以來吧?!

先去Tobu 買Pandora, 因為今日起出左一特價set
包1條鏈2個扣同一個吊咀
本來打算買2set, 但最後只買了一set加幾粒吊咀就算了
因為我家Ina 一直煩要水要糖呢樣個樣-.-"
特價呢set 送埋個盒仔!想要呢個盒好耐啦^_^

我仲係有d 死心不息, 心思思想再去Hysteric Mini睇下有冇野岩
其實早上先係網上買哂要買既野
不過都要去睇下:P
當然比網上賣既size同款多, 所以先買下, 再返屋企cancel 之前既訂單,哈哈~

再走過miki house, 一早就推左幾車衫仔出黎
幫一班香港媽媽朋友買左幾件, 都未有時間睇hakka baby
就已經8點要閂門了>.<

miki house 30%-50%off 仲要本來就比香港平d,
真係吸引左好多香港既媽媽黎買!!

平時執靚靚既hysteric mini 特價推出後, 店員都冇時間執招呼客人
到我俾錢時店員才認得我, 先話我知我keep既野已返貨
但係我一手都係特價貨仲點會買新貨?!:P

今日已經大量出血, 睇黎我要禁自己用電腦, 同出門一.一

1 則留言:

  1. 可以幫我買Hysteric Mini BB車掛勾及奶咀鏈呢? 多少錢呢?

    回覆刪除