2013年6月21日星期五

Bitter Sweets Buffet

其實我好少介紹餐廳俾朋友, 因為我自己味覺其實真係麻麻
但今次少有地我真係覺得放題係好有質數
所以要講下~~

去完幼稚園, 跟一班香港媽媽朋友去食飯, 完全冇予約準備下
因為怕落雨, 所以去左池袋LUMINE9樓搵野食!
還好係12點前入座, 所以好快就有位啦

完全係俾佢個menu 上既甜品吸引而走入去!
雖然比一般放題貴d, 但去到真係覺得值返哂
(一大人1800yen, 3才以下小孩200yen, 一般lunch 放題千2~千5yen左右)

座位有屏風, 比較有私人感覺
店員知道我地有小朋友, 可能會比較嘈,都安排我地坐埋牆邊,
少人之如點嘈都唔怕啦,哈哈

店門外

淨野飲都已經佔左一個L位咁多
凍茶4款, 仲有西柚汁

熱茶都有12款, 最後試左士多啤梨茶, 真係好香!!
當然仲有一般咖啡
全意大利菜, pizza,意大利粉都有各3款
今期特別限定迷你漢包!非常juicy~
沙律bar 既蕃茄一食就知到唔係cheap 野,真係好甜!!

店員仲會即整窩夫同班戟
cake 件件都係細細件, 女孩子毎樣一件絕對冇問題!!
呢個真係一定要食!!!唔知你又可以食到幾多呢?:)


http://pscoop.jp/bsb/


沒有留言:

發佈留言