2013年6月8日星期六

日本兒童節目

最近Ina 自理能力方面都好好, 2歲半就會自己自動自覺幫我摺衫
自己去次所, 最近唔洗點提仲會自己執返好玩具, 真係另外好驚喜又安慰!!
沖完涼返黎居然幫我全摺好, 雖然唔似得大人咁整齊, 但我已好安慰!
感動T_T


好多媽媽成日問我點教到個女可以咁乖
其實我冇咩點教, 只係毎日俾佢睇NHK 既兒童節目, 
節目後陪佢做返出黎而已, 好多都係佢自己學返黎!

未到2歲時佢已學會自己摺衫, 幫我手做曲奇, 打雞蛋等等了
有d 我係冇教過, 有d 係佢要求要試要幫手做
全都係睇おかあさんといっしょ、みつけた、いないいないばぁっ!等等幾個節目到學

日本既兒童節目真係唔錯, 雖然有時不停會重複唱一隻歌, 
不停重複做同一個動作,大人睇真係覺得有d 悶
但小朋友自自然好快會記得
例如有個專欄係拍小朋友自己食哂飯, 自己著衫, 自己摺衫, 刷牙
小朋友會學其他既小朋友, 
例如Ina剛開始學習刷牙, 都有抗拒, 
但睇完節目後, 佢就學其他小朋友一樣刷牙, 仲俾媽媽幫忙刷
真係幫左我唔少忙!!



開始大個女, 女仔都鍾意煮野食
新節目すすめ!キッチン戦隊クックルン我女特別喜歡
節目會教做一d 簡單既料理, 
佢見到3位主角煮野食, 有時我煮飯時都會要求幫手做
雖然開頭可能未係控制得好好, 
但慢慢上手後, 有時都會幫到一點忙!
一齊做Pizza

媽媽口痕痕想食, 一齊做雷沙湯圓

一齊做apple pie
好窩心!Ina met 蜜柑我食, 但邊met邊做左一條橙皮路出黎haha
有時返香港開電視, 諗住俾個女睇下兒童節目
點知打開既都冇岩比較細小朋友睇既...
唔係小學show自己間學校有咩特別既樂器樂團, 特別既朗誦隊
就係邊位同學得左咩獎.....
兒歌來來去去唔係醫生唱歌就係紫昕姐姐出黎跳舞-_-
再唔係就明星是但拎隻歌黎當兒歌
完全冇心做節目

日本既兒童節目真係好到出DVD都有人買
如果唔介意係日文, 上amazon 搵返節目名
大多都會有出DVD (當然唔想日文都有教英文兒童節目,叫えいごであそぼ)
我都有買過麵包超人既DVD, 當然我女都係好鍾意睇
但講到真正學野, 都係真人教, 有小朋友示範, 
係學得最快!!



2 則留言:

  1. 你就好啦,個女咁乖,我aden淨係識比錢!係用我錢幫我比錢,唔好誤會佢係富2代呀!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起教比錢,其實我好少直接俾錢個女叫佢幫我俾,因為一黎錢dirty,二黎唔想俾佢咁快學識只要有錢就咩都可以買到(純粋我自己諗法)但當然都要教識佢錢係要用黎買野, 不過呢個大個d 先!暫時我只會叫佢幫忙拎購物籃或要買既野,同學習排隊俾錢,point卡呢d 都會叫佢幫我俾,總之錢暫時一定唔會過佢手,我驚養成佢想要就伸手要我俾錢既習慣XD

      刪除