2013年6月17日星期一

日本外食

多謝日本好朋友送我揹帶同奶樽!!
今次第2胎真係洗少好多錢, 哈哈~
諗下諗下, 真係唔知為細細應該買D 咩...
係買得最多都係奶粉....
人地唔買日本奶粉, 我就仲要托返香港:P
廢事返香港同人搶, 貴之如, 食個幾月又要轉
所以不如買定帶返去啦.
不過唔知今次會唔會餵得好人奶呢?

新出既奶粉都係盒裝, 方便我帶返香港!
仲送左幾盒方便帶出外既輕便裝, 岩哂我返香港成日要出街用!!

剛整理自己d相, 諗諗下其實係日本食野都幾健康呀~
毎次返學前我都會去站內既honeys bar到買新鮮果汁!
全部都好好飲ga, 同香港個d 比呢d 感覺比較有細心研究過好冇味
唔似得香港個d 鍾意亂加埋一堆,雖然咁樣都好健康, 但對於我呢個有少少偏食既人
佢真係可以整到本來有d 我唔太鍾意既生果都可以好好味!



返學係百貨公司, 因為放學時間剛好12點半, 到處都係人,
我家Ina 肚餓起上黎要即刻食,
所以做便當又經濟,又健康~
日本百貨公司大多都有一個大空間俾Baby, 小朋友換片食飯,
唔洗係公園曬住食 :)
如果香港百貨公司商場都有呢d 地方就好啦, 不過一定俾d 無需要人士佔領哂@@

好乖豬,自己食哂, 咁覺大個女好多啦!!
前幾天跟朋友到秋葉原, atre1 內既マザ牧場雪糕係用新鮮純牛奶做!!
奶味濃,真係好好味~~
我呢個唔多鍾意飲奶既人都覺得好易入口,
為左細細, 我唔介意食多幾杯!哈哈
去食既大多都係遊客呢~~~

呢張係第1round , 食完真係唔夠喉, 黎多round!!!XD

琴日父親節, 冇特別慶祝, 但就約左好耐冇見既朋友
去左東武京橋千疋屋食Tea
個到有名生果甜品, 毎一粒生果都非常好食同新鮮!!!
真係唔怪得次次去都要排隊先有得食!
不單係個三文治好味, 連個沙律都非常好食
對於一個大肚婆真係食極都唔夠, 哈哈
其實中途仲去食左杯炒雪糕. 食完凍野甜野又想食熱野喊野,係咪好煩呢~kaka
因為我家主人唔太愛飲中湯, 所以其實我都好少整
所以有時我會去Soup Stock呢間飲湯既專門店
佢整既湯真係真材實料, 好濃味
今次就試左呢個參雞湯~

入面d雞已經煲到碎哂, 希望bb 吸收多d keke~

雖然香港人成日都話唔好食咁多街外野,
但係日本其實樣樣都好似好健康好靚好好味又唔油,
叫我日日出街食我都冇所謂:P

沒有留言:

發佈留言