2013年6月15日星期六

幼稚園見學

呢排一直忙住帶Ina 返學, 見學, 說明會
又陀住BB, 真係好累好累!!!
連個blog 都成個星期冇打>.<
仲有個半月就要返香港, 返去之前一定要決定邊間幼稚園啦!

日本見學說明會同面試, 家長都要著得好整齊
其實我自己大住個肚, 又熱, 真係唔想著到咁正式
媽媽要穿深藍色套裝, 黑手袋, 小朋友女孩子要著連身有領藍色裙
男孩子要著恤衫, 深藍短褲皮鞋,
今日到場有一大半人係咁著, 還好我冇咁著
因為校長講冇半個鐘就叫小朋友出去砂場到玩
難得呢班緊張媽媽著靚靚去, 院長叫小朋友去玩沙
我真係暗暗地笑了~~~

我仲未為Ina同自己準備好面接既衫呢>.<

後面小男孩穿恤衫皮鞋玩沙, 真係登媽媽肉痛~!

2 則留言:

  1. 我見到 ina 著到咁玩砂都有D 怪架喇~~~XDDD
    原來係見學XDDDD
    (其實我係Angel 呀~~XDDDDD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我已經幫佢著得普通D, 但都要著下裙仔既...
      PS. 咁多網名, 想點呀?XD

      刪除